NILAI TUDUNG SEORANG WANITA

Author: helwipmapium // Category:
Lama juga berfikir akan hal hijab/tudung ni. Kadang kala jika diminta kaum hawa yang memikirkannya tentu sekali ada yang termenung semula mengenangkan adakah jawapan mereka itu betul atau tidak. Saya pun sudah berkali-kali membaca entry berkenaan tudung wanita. Baca yang saya baca, banyak jugalah pendapat dan pandangan yang saya perolehi. Mungkin sahabat-sahabat diluar sana dapat memberi komentar dan pandangan terhadap entry kali ini. Khusus juga diberikan kepada mereka yang merasakan dirinya berada di mana-mana pusat pengajian Islam terutama di Akademi Pengajian Islam Um sendiri.

Tudung labuh vs tudung labuh tapi jarang vs lagi dengan tudung bidang 60 vs pula dengan tudung bidang 60 + jarang vs lagi dengan tudung bidang 50 vs lagi dengan tudung 50 + jarang vs pula dengan tudung singkat vs lagi dengan tudung singkat + jarang. Jadi wahai sekalian hawa yang mementingkan maruah diri dan aib diri, manakah hijab pilihan anda??

Di sini saya berikan beberapa laman yang mungkin boleh menjadi rujukan anda untuk membuat pilihan yang terbaik untuk diri sendiri demi mencapai keredhaan Allah bukan redha dan selesanya manusia lain apabila memandang dengan kamu.
http://www.darulnuman.com/mhikmah/tudung.html
atau boleh juga ke laman
http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=1087
mugkin jugak boleh lihat dan baca komentar orang luar mengenainya..
http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=47&thread_id=6442
http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=47&thread_id=1274
komentar yang baik:
http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=49&thread_id=378
Mari sama-sama kita hitung dan fikir-fikirkan kembali. Melihat kepada situasi semasa? melihat kepada perkembangan semasa? trend terkini? fesyen?

0 Responses to "NILAI TUDUNG SEORANG WANITA"

Catat Ulasan